niedziela, 23 kwietnia 2017

Kobiece dodatki

Zastanawialiście się kiedyś jaki kobiecy dodatek zawsze powinien być obecny?
Ja nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez kolczyków.
Nie ważne, czy to są wkręty czy kolczyki wiszące.
Czasem jak o nich zapomnę jestem na siebie zła  -co prawda zaraz mi przechodzi, ale jednak :)
Jakiś czas temu nawet zabrałam do samochodu cyrkoniowe wkręty w kilku parach, tak "na wszelki wielki", gdybym w pośpiechu poranka zapomniała założyć.
Takie srebrne dodatki pasują do każdej stylizacji.
Ot! Taka moja mała tajemnica :)


Dzisiaj prezentuję wam kolczyki na "większe" wyjście.
Zrobiłam je przy pomocy koralików Toho 11/0. 
Do tego bigle w kolorze srebra i gotowe.
Długość: około 7 cm

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście, srebrny to bardzo elegancki i uniwersalny kolor. Lubimy srebrny kolor :)

    OdpowiedzUsuń