poniedziałek, 6 marca 2017

Wygraj bransoletkę

Często odwiedzam różne blogi, gdzie nie spojrzę tam mowa 
o konkursach, candy czy rozdaniach.
 Postanowiłam i ja na swoim blogu coś zadziałać. 
Poszperałam... i jest! 
Zapraszam więc na moje rozdanie. 
Do wygrania piękna bransoletka w wybranym przez Ciebie kolorze. 
Zasady są proste i standardowe (tak jak wszędzie :P ).


  1. Aby wziąć udział w konkursie musisz być publicznym obserwatorem bloga
  2. Należy polubić mnie na facebooku -> https://www.facebook.com/UlaLiebreiz/?ref=aymt_homepage_panel 
  3. Powyżej znajduje się zdjęcie/baner, które należy umieścić na swoim blogu. 
  4. W komentarzu (w tym poście) należy napisać w jakim kolorze chcecie bransoletkę. 
  5. Musicie liczyć, że to Was wylosuję :) 
Na wasze zgłoszenia czekam do 22 marca :)

4 komentarze:

  1. Z przyjemnością dołączamy do zabawy i ustawiamy się w kolejce! Trzymamy kciuki za własne szczęście i życzymy powodzenia pozostałym uczestnikom :)
    Bloga obserwujemy jako: Mysia Familia
    FB lubimy jako: Mysia Familia
    Baner udostępniamy tu: http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html
    Kolor bransoletki: czarny (choć sercem jesteśmy bliżej różu, to Twoja propozycja w kolorze czarnym będzie prezentować się bardzo elegancko i stylowo) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również biorę udział :D
    Obserwuję Bloga jako: Little Tweet
    Lubię Fb jako: Wiktoria Szostek
    Baner: https://konkursyblogoweicandys.blogspot.com/
    Kolor: Prosiłabym o czarny :)
    I oczywiście bardzo liczę że to ja zostanę wylosowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział c: Obserwuję jako Lady Skywalker, fb lubię jako Weronika Os..., udostępniłam konkurs przez fb. Tak jak wybrały moje poprzedniczki, ja również uważam, że byłoby cudownie dostać czarną bransoletkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chcęcią usatwię się w kolejce po bransoletkę :) Marzy mi się taka czarna :) ooooo i jak widzę nie tylko mi się taka marzy :*
    Bloga obserwuję jako Ania S a fb nie mam.

    OdpowiedzUsuń