wtorek, 28 marca 2017

Wycieczka do Chin

Nie, nie.... niestety nie w rzeczywistości - to tylko marzenia.

Dzisiaj zabieram was do Chin.
Owszem, kiedyś chciałabym odwiedzić Pekin, 
Tokio bądź inne miasto Dalekiego Wschodu.
Dzisiaj pozostaje mi jedynie koralikowy świat, który umożliwia mi 
przeteleportowanie się, gdzie tylko zapragnę.
A Szuflada i ogłoszony na w niej konkurs zachęciła mnie do zwiedzania.
Poszperałam, poszukałam, wybrałam kilka zdjęć 
i zaczęłam kombinować.

(zdjęcia z internetu)

Znalezione obrazy dla zapytania china town

Znalezione obrazy dla zapytania china town

Powyżej dwa zdjęcia tej samej budowli. Jedno za dnia, drugie nocą.
Połączyłam kolory, wzory i zrobiłam bransoletkę.
"China Town" - oto moja wersja wyzwania w Szufladzie.






Całą bransoletkę wykonałam z koralików Toho 8/0 w sześciu różnych kolorach.
Zapięcie to duży szklany koralik crackle.
Całość stanowi oryginalną ozdobę każdego nadgarstka.

Oczywiście swoją pracę zgłaszam do wyzwania Szuflady "Daleki Wschód".


P.S. Bransoletka na tyle mi się spodobała, że stwierdziłam, że zrobię ją w innych kolorach. 
Kwestia tylko jakich... Jakieś pomysły?



2 komentarze:

  1. Bardzo mi się spodobała ta bransoletkowa wyprawa do Chin.
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń