poniedziałek, 12 grudnia 2016

"Roztańczona śnieżynka"

Witajcie, 
dzisiaj przedstawiam Wam wisior, który wykonałam na zawołanie Danusi.
Na bloga właścicielki trafiłam przez przypadek. Jednak zagościłam na stałe.
Zabaw i wyzwań u Niej bez liku.
W grudniu zabawa okrzyknięta została hasłem "Roztańczona śnieżynka".



Teraz czas na moją pracę!

Wisior jest biały z akcentem zieleni. 
Lubię biel, jednak wolę zawsze coś do niej dodać.


Wisior długości ok. 10 cm. 
Jak zwykle pomysł, jaki zrodził się w głowie ni jak odzwierciedla to co widzicie na zdjęciu. 
Myślę jednak, że mógłby ozdobić nie jedną kreację do pracy czy to wieczorową.

13 komentarzy:

  1. Elegancki, śnieżny wisior. Jak dla mnie pasuje bardzo do letnich ubrań:) Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie,grono kolorystek się powiększa,zatem witaj w zabawie i rozgość się .
    Piękny wisior przygotowałaś na grudniową zabawę .
    Kochana link do zabawy jest nieaktywny,proszę popraw go .
    Mam nadzieję ,że do innych kolorystek również będziesz zaglądać ,dziewczyny robią cuda i świetnie się bawią .
    Baw sie dobrze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały,gustowny wisior :)
    Pozdrawiam i witam także w gronie " Artystek Kolorystek "

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny!!!Kochana
    Dużo szczęścia, zdrowia i powodzenia,
    To tradycyjne, najszczersze życzenia.
    Wesołych Świąt i Roku szczęśliwego.
    Niech obficie da, co ma najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny elegancki śnieżny wisior:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, jak pięknie biel przełamana zielenią! Wisior świetny, ale myślę że taka forma śmiało mogłaby robić również za broszkę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wisior :) Ładny dobrałaś odcień zieleni.
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancki i pasujący do wielu rzeczy jest Twój wisior. Podziwiam tą technikę od dawna i bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny wisior! uwielbiam takie ozdoby! właśnie planuję rozpocząć swoją przygodę z sutaszem, bo dotąd tylko podziwiam cudze prace:)

    OdpowiedzUsuń