środa, 3 sierpnia 2016

Babie lato #1

Inspiracją do tej bransoletki było babie lato. 
Przeglądałam różne zdjęcia dotyczące porannej rosy na pajęczynkach. 
Nie pytajcie dlaczego :)
Miałam pewien projekt do wykonania. 
Przyglądając się poniższemu zdjęciu pomyślałam, 
że mogłabym na wzór zrobić coś ładnego.

 
Bransoletka wyszła poniekąd ślubna, a nazwałam ją właśnie babie lato.

 
Długo szukałam pasujących koralików. Myślę, że te najbardziej odpowiadają kroplom rosy znajdującym się na niciach przędnych niektórych pajączków :)
A, żeby było jak najbardziej łąkowo czy leśnie do bransoletki dołączyłam żabę.


Poniekąd też na szczęście dla noszącej :) 


Swoją bransoletkę zgłaszam na kolejne wyzwanie szuflady. 
Tym razem wyzwanie #8 to właśnie babie lato :)
http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2016/08/wyzwanie-8-babie-lato.html



3 komentarze:

  1. Prześliczna bransoletka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koraliki bardzo przypominają krople rosy, bransoletka wyszła pięknie.

    OdpowiedzUsuń