poniedziałek, 4 lipca 2016

Słonecznie czy pochmurno? Plus żółwik :)

Doszłam do wniosku, że zrobienie bransoletki jest dla mnie sprawą łatwiejszą niż jej późniejsze nazwanie. Z początków mojej pracy pamiętam, że miałam plan zapisywania zdjęć "#12", "#13"itp. Miałabym wtedy obraz ile już narobiłam prac i łatwiej byłoby z tytułami. Ale nie, postanowiłam być kreatywna, choć wcale mi to nie wychodzi.
Dzisiejsza bransoletka jest w kolorach lata, jednak lata za chmurami stąd tytuł 
"Słonecznie czy pochmurno?", gdyż nie mogłam się zdecydować. 
Choć tak naprawdę chyba nie miałam pomysłu na nazwę :)


Bransoletka, jako ozdobę, posiada uroczego żółwika. Symbolika związana z żółwiem jest bardzo bogata, a jej korzenie sięgają do dawnych cywilizacji. Wielu uznaje go jako symbol uporu i konsekwencji. 
A, że ja jestem uparta jak osioł to pasuje :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz