wtorek, 5 lipca 2016

Candy a może rozdanie? Zaczynamy!

Często odwiedzam różne blogi, gdzie nie spojrzę tam mowa o konkursach, candy czy rozdaniach.
Postanowiłam i ja na swoim blogu coś zadziałać. Poszperałam... i jest!
Zapraszam więc na moje rozdanie. Do wygrania pięknie mieniąca się bransoletka siatkowa w wybranym przez Ciebie kolorze.
Zasady są proste i standardowe.



  1. Aby wziąć udział w konkursie musisz być publicznym obserwatorem bloga.
  2. Należy polubić mnie na facebooku -> https://www.facebook.com/UlaLiebreiz/?ref=aymt_homepage_panel
  3. Poniżej znajduje się zdjęcie/baner, które należy umieścić na swoim blogu. 
  4. W komentarzu (w tym poście) należy napisać z jakiego koloru chcielibyście, aby składała się bransoletka i dlaczego akurat takie. 
  5. Należy koniecznie podać swój e-mail.
  6. Trzeba liczyć, że to Ciebie wylosuję :)

Na wasze zgłoszenia czekam do 22 lipca :)





2 komentarze:

  1. Obserwuję jako: Sabina eM
    Lubię na Fb jako: Sabina Matusik
    Baner: http://123binka.blogspot.com
    Chciałabym kolor zielony, gdyż jest to mój ulubioooony kolor! Poza tym jest to kolor nadziei... nadziei na lepsze jutro ;)))
    Email: sabinkaemm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje jako: 4kajko
    Lubie jako: Kaja Gańcza
    Baner: 4kajko.blogspot.com
    Bransoletka najbardziej pasowałaby mi w kolorze brązowym lub niebieskim, ponieważ są to główne kolory które nosze tego lata
    email: 4kajko@ gmail.com

    OdpowiedzUsuń