piątek, 29 lipca 2016

Arbuzowy wisior :)

Jest lato, czas kolorów, słońca i owoców, których nie znajdziemy na sklepowych półkach zimą.
Mam tu na myśli uwielbianego przeze mnie m.in. arbuza. 
Mogłabym go jeść tonami i wątpię bym miała dosyć. 
Chciałam wam dzisiaj przedstawić prace wykonaną czasochłonną techniką sutasz. 



Kolorystyką nawiązuje do wspomnianego wcześniej arbuza. 
Czerwony środek i różne odcienie zieleni na zewnątrz.
 Długość mojego dzieła to trochę ponad 10 cm. 
Wisior od spodu podszyty filcem. 
Został zabezpieczony impregnatem przed zabrudzeniami czy wilgocią.



Od jakiegoś czasu postanowiłam, że będę brać udział w wyzwaniach internetowych. 
Znalazłam takie na blogu Szuflada z owocową inspiracją :) 
Zgłosiłam więc tę pracę na wyzwanie#7 Soczyste owoce na blogu szuflada-szuflada.blogspot.com


4 komentarze:

  1. Piękny! Chętnie bym go schrupała :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie witam w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne i piękne ;-). Dziękuję za zgłoszenie do Wyzwania Szuflady

    OdpowiedzUsuń