piątek, 7 sierpnia 2015

Candy, rozdanie? Zaczynamy!

Tak dużo teraz mowa o rozdaniach, konkursach, candy.
Postanowiłam i ja na swoim blogu coś zadziałać. 
Zapraszam więc na moje pierwsze rozdanie. 
Zasady proste i standardowe



  1. Aby wziąć udział w konkursie musisz być publicznym obserwatorem bloga
  2. Poniżej znajduje się zdjęcie/baner, które należy umieścić na swoim blogu.
  3. W komentarzu (w tym poście) należy napisać z jakich dwóch kolorów chcielibyście aby składała się bransoletka i dlaczego akurat takie.
  4. Należy również podać swój e-mail
  5. Liczyć, że to Ciebie wylosuję :)



Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie do zabawy. Mam nadzieję, że będzie udana.
Wygrany/wygrana otrzyma ode mnie bransoletkę zrobioną z dwóch wybranych przez siebie kolorów z magnetycznym ozdobnym zapięciem.
Przykładowa bransoletka znajduje się na zdjęciu jakie należy umieścić u siebie.
Pozdrawiam! 

10 komentarzy:

  1. Obserwuję jako Pani Lecter, baner na blogu http://pani-lecter.blogspot.com/ na dole :)
    agatajedynamla@gmail.com
    Chciałabym, aby bransoletka składała się z czarnego i białego, ponieważ czarny oznacza zło tego świata, a biel siłę, która z nim walczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Sadi
    Najładniejsze dwa kolory jakie bym ze sobą zestawiła to byłaby mięta i biel. Lubię oba kolory. Lubię kolory jasne i pastelowe a miętowy kolor byłby ostatnim tchem pożegnania lata ^^ No. Błękit też by uciągnął zadanie haha :D
    zagisama@gmail.com
    banner na: www.drunkpriest.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę Ci rozwoju z hand made :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie stanę w kolejce banerek wisi tu http://kamilanogajrekodzielo.blogspot.com/
    z ciekawością będę tu zaglądać bo urzekają mnie Twoje prace a może kiedyś skorzystam z kursów pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie napisałiam z jakich kolorów hm... w sumie to ciężko się zdecydować może coś z czerwonym bo mam kobaltową sukienkę i marzą mi się do niej czerwone dodatki a e-mail kamilarekodzielo@gmail.com
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Obserwuje jako: Dreamer
    Baner na: agnieszka-gromek.blogspot.com
    Chciałabym niebieski i biały. Niebieski dlatego że jest moim ulubionym kolorem, a biały ponieważ myślę, że idealnie pasował by do niebieskiego.
    e-mail: isiagrrr@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, zgłaszam się do konkursu.
    Obserwuję jako: nika
    E-mail: nikolaa.olaa@gmail.com
    Baner: KLIK
    Odpowiedź: Chciałabym bransoletkę w kolorze turkusowo-białym. Turkus, bo przypomina o wakacjach, kojarzy mi się z szumem morza i ciepłem nagrzanych słońcem ziarenek piasku pod stopami. Biel, gdyż idealnie komponuje się z tym kolorem, jest elegancka i pasuje dosłownie do wszystkiego. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka,
    zgłaszam się i ja!
    Obserwuję jako: alfabka
    e-mail: alfabka@op.pl
    Chciałabym aby moja bransoletka była w kolorze czerni i bieli.
    Biel jest kolorem niewinnym, czystości i piękna. Czerń to jej przeciwność. Kojarzy mi się z kopalniami na Dolnym Śląsku :) a raczej sztolniami - pozostałościami po wojnie

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję jako Hair World
    kamilab1993@gmail.com
    baner na dole bloga takingcareofhair.blogspot.com
    Bardzo bym chciała bransoletkę w kolorze biało czarnym, czyli klasyczny model :D Dlaczego? Często brakuje mi do sukienek czy też innych strojów drobnego akcentu, który pasowałby do całego zestawu. Czerń z bielą nigdy się nie znudzi :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako oxdragonxo, baner na: w-tori.blogspot.com
    e-mail: wiktoria185000@gmail.com

    Chciałabym bransoletkę w kolorze biało-szarym, podarowałabym ją mamie, byółaby bardzo uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli zdążyłam to z przyjemnością spróbuję szczęścia biorąc udział w zabawie. Bransoletka jest prześliczna:) Mnie marzy się czarno czerwona. Kocham kolor czerwony a w połączeniu z czernią wygląda bardzo elegancko. Lubię to zestawienie kolorystyczne:)
    Mój adres e- mail: kastorm4@wp.pl
    Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    W zamian zapraszam do mnie na candy:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń